Editorial Team

Editor-in-Chief:

Zélia Maria Da Costa Ludwig. Departamento de Física. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil.

Journal Manager

Valdemir Ludwig.  Departamento de Física. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil.

Associate Editors:

Maria José Valenzuela Bell. Departamento de Física. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil.

Georgia Junqueira. Departamento de Física. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil.

Antonio Carlos Fontes dos Santos. Departamento de Física. Universidade Federal do Rio de Janeiro - RG/Brazil.

Rodrigo Stephani: Departamento de Química. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil

Saif Ullah: Departamento de Física da UFJF

Editorial Advisory Board:

Silas Cardoso Santos. Instituto de Pesquisas Energéticas e Nucleares. IPEN/USP. Brazil.

Sidney J.L. Ribeiro. Institute of Chemistry- São Paulo State University- UNESP

Walter Maigon Pontuschka - Instituto de Física da USP/IFUSP.

International Advisory Board:

Junior Assistant Editor:

Victor Rocha da Silva

Senior Assistant Editors:

Maria Teresa Barbosa - Departamento de Engenharia Civil/UFJF

Copy Editor:

Layout editor

João Paulo Alastus. Departamento de Física. Universidade Federal de Juiz de Fora - MG/Brazil

Edi Carlos Sousa - Instituto de Física da USP/IFUSP

Adress: